دنیا قدرت نیروهای مسلح ما را درک کرده است
کد خبر: 4210919
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

دنیا قدرت نیروهای مسلح ما را درک کرده است

استاندار خوزستان با بیان اینکه امروز دنیا قدرت نیروهای مسلح ما را به عینه درک کرده است،‌ گفت: امروز که تمامی دستاورهای ارتش امریکا و کشورهای اروپایی و اسراییل که خود را قدرت چهارم ارتش می‌دانست این چنین در هم نوردیده شد و از تمام لایه‌ها عبور کرد و به هدف رسید و این قدرت فنی و فکری که بر مبنای تفکر الهی و وابستگی به خداست این چنین عظمت ایجاد می‌کند. 

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در مراسم رژه روز ارتش که امروز 29 فروردین در میدان صبحگاه لشکر 92 زرهی برگزار شد، با درود بر روان پاک 48 هزار شهید ارتش، 24 هزار شهید خوزستان و همه شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و مدافعان امنیت و تبریک روز ارتش به همه سربازان، امیران و همه کسانی که جان بر کف از انقلاب اسلامی، قرآن و حکومت اسلامی دفاع می‌کنند، گفت: آنچه ارتش در طول جنگ نشان داد، سردادگی در راه خدا بود. وقتی کسی با خدا معامله می‌کند همه عالم را در اختیار دارد و آنچه که خون ارتش را در جنگ تحمیلی در کنار سپاه و بسیج عظمت داد دلدادگی در راه محبوب بود.

وی با بیان اینکه امروز دنیا قدرت نیروهای مسلح ما را به عینه درک کرده است،‌ گفت: تا دیروز می‌گفتند کارهای هوافضای ما فتوشاپ است، اما امروز که تمامی دستاورهای ارتش امریکا و کشورهای اروپایی و اسراییل که خود را قدرت چهارم ارتش می‌دانست این چنین در هم نوردیده شد و از تمام لایه‌ها عبور کرد و به هدف رسید. این قدرت را به عینه دیدند. در صورتی که همه می‌دانستند، پایگاه‌هایی که هواپیمای اف 35 از آنجا بلند شد و از آسمان خودشان دمشق را زدند و عزیزان ما را به شهادت رساندند، آمریکا و اسراییل کامل پوشش می‌دهد اما دیدید که موشک‌ها و بالگردها و پهپادهای کشورمان از این سدها عبور کردند و به هدف رسیدند و به تعبیر خودشان ایران شخم زد و این قدرت فنی و فکری که بر مبنای تفکر الهی و وابستگی به خداست این چنین عظمت ایجاد می‌کند. 

حسینی‌محراب ادامه داد: ارتش‌های زیادی در دنیا جنگیدند؛ الان در اوکراین غرب و شرق دارند با هم می‌جنگند. ارتش روسیه با ارتش امریکا و اروپا درگیر است، اما این عمل دفاعی استراتژیست‌های امریکایی را انگشت به دهان کرده است که چگونه یک کشور از دو هزار کیلومتر آنطرف‌تر می‌تواند حرکتی را  انجام دهد که از قبل اطلاع رسانی کرده، نقطه‌زنی کند و به هدف برسد. 

استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ابرقدرت‌های دنیا دیدند مطلبی بود که شهدای ما در جنگ و انقلاب نشان دادند که بر هیمنه دروغین غربی‌ها، فائق آمدند و امروز انقلاب اسلامی ایران در دفاع از آزادگان عالم پیشران است و هیچ‌کس به جز جمهوری اسلامی از جان بر کفان مجاهد غزه و زنان و کودکان، دفاع واقعی و عملی نمی‌کند. این مسیر که مسیر الله است را اولیا و انبیا معصومین نشانمان دادند. 

وی گفت: امروز ما الگو شدیم؛ قدر خودتان را بدانید و قدر این لباس و خدمت در ارتش خدا را بدانید و هر روز خودتان را به علم و تقوا مجهز کنید که باید آماده ظهور باشید و این پرچم را در اختیار صاحب اصلی کشور حضرت صاحب‌الزمان(عج) قرار دهید.

انتهای پیام
captcha