اولین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی گلستان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد + عکس
کد خبر: 4211228
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

اولین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی گلستان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد + عکس

اولین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گلستان در سال ۱۴۰۳ با محوریت امتداد پویش زندگی با آیه‌ها بعد از ماه مبارک رمضان در قالب كارگروه‌های تخصصی، ۳۰ فروردین‌ماه در مجموعه تفریحی توسکستان گرگان برگزار شد.

نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، اولین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گلستان در سال ۱۴۰۳ با محوریت ارائه گزارش كار ويژه و ارائه برنامه‌های شاخص پيش‌بينی شده برای امتداد پویش زندگی با آیه‌ها بعد از ماه مبارک رمضان در قالب كارگروه‌های تخصصی روز گذشته، ۳۰ فروردین‌ماه در مجموعه تفریحی توسکستان گرگان برگزار شد.

در این نشست سردار فاضل دادگر، فرمانده نیروی انتظامی گلستان با تشریح طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب گفت: این طرح علاوه بر اینکه الزام قانونی است، درخواست و مطالبه اقشار مختلف مردم از دستگاه‌های متولی از جمله پلیس است.

در ادامه حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی به جهت جدیت در اجرای این طرح تقدیر و قدردانی کرد. 

وی با اشاره به امتداد پویش زندگی با آیه‌ها بعد از ماه مبارک رمضان و برنامه‌ریزی سه ساله برای یادگیری و حفظ و فهم ۱۵۰ آيه، از برگزاری جشنواره ویژه شرکت‌کنندگان استان گلستان در ماه رمضان خبر داد.

در پایان مدیران ادارات به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان پرداختند.

انتهای پیام
captcha