برگزاری دوره عالی تربیت مربی قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه
کد خبر: 1361982
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

برگزاری دوره عالی تربیت مربی قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین دوره عالی تربیت مربی قرآن کریم ویژه بانوان شاغل در نیروی زمینی سپاه از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده است و به مدت 20 جلسه ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین دوره عالی تربیت مربی قرآن کریم ویژه بانوان با شرکت 30 نفر از مربیان در شهرک فجر نیروی زمینی سپاه آغاز شد.



بنابر این گزارش، در مراسم افتتاحیه این دوره سردار حسین معروفی، معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمع دیگری از مسئولان این نیرو حضور داشتند.



سردار حسین معروفی، معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه در بخشی از این مراسم در سخنانی با تأکید بر توجه خانواده‌ها به ارائه آموزش‌های دینی و قرآنی به فرزندان، تصریح کرد: علاوه بر این که از نیّات پلید دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه‌ زدن به کانون خانواده نباید غفلت کرد و در این راستا هوشیاری همگان الزامی است.



معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است، اظهار کرد: برای مقابله با این تهاجم باید بیشترین بهره را از قرآن و اهل بیت(ع) ببریم.



وی هدف دشمن را نفوذ در اندیشه خانواده‌ها خصوصاً فرزندان عنوان کرد و گفت: برای مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی دشمن باید سه راهکار را در نظر داشت؛ اول تقویت هویت ملی، دوم تمسّک به قرآن و اهل بیت(ع) و سوم به روز بودن و توسعه ابزار دانایی برای اطلاع از ترفند و اهداف شیطانی دشمنان و پیدا کردن راه مناسب برای مقابله با آن است.



سردار معروفی خاطرنشان کرد: چهره‌های قرآنی باید با بقیه افراد جامعه تفاوت‌هایی داشته باشند و این میسّر نمی‌شود، مگر با مواظبت و مراقبت از خود؛ هر مقدار در قرآن بیشتر سیر کنیم، تکلیف سنگین‌تر ‌می‌شود و این رسالتی است که بر دوش همه به ویژه بانوان گذاشته شده است.



یادآور می‌شود، این دوره تربیت مربی سطح یک که از اول بهمن ماه آغاز شده است، طی بیست جلسه تدریس توسط حسینعلی شریف، مدرس برجسته قرآن کشور به پایان می‌رسد و برای نفرات برتر گواهی معتبر صادر خواهد شد.

captcha