3 دوره تربیت مربی قرآن در مؤسسه «ایمان» برگزار می‌شود
کد خبر: 2611193
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

3 دوره تربیت مربی قرآن در مؤسسه «ایمان» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سه دوره تربیت مربی قرآن در مؤسسه قرآنی ـ مردمی ایمان سنندج در حال برگزاری است.

مهتاب هاشمی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ مردمی ایمان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: دوره تربیت مربی مفاهیم سطح 1 ویژه بانوان و آقایان به همت این مؤسسه در مسجد قبای بهاران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های این تربیت مربی دو روز در هفته از آبا‌ن‌ماه برگزار ‌شده است، ادامه داد: دوره تربیت مربی آموزشیار ویژه بانوان و دوره تربیت مفاهیم سطح یک ویژه بانوان و آقایان در این مؤسسه تشکیل می‌شود.

هاشمی با اشاره به سایر دوره‌های آموزشی این مرکز، عنوان کرد: دوره فصیح‌خوانی(روخوانی و روان‌خوانی)، مفاهیم سطح یک و تجوید و مفاهیم قرآن ویژه بانوان و آقایان در دو نوبت صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 18 در این مؤسسه برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی ـ مردمی ایمان سنندج عنوان کرد: در پایان دوره نیز آزمون به عمل می‌آید و به افرادی که حد نصاب لازم را بدست آورند گواهینامه اعطا می‌شود.

وی در پایان با توجه به دوره‌هایی که در تابستان در این مرکز برگزار شده است، اضافه کرد: دوره تریت مربی حفظ سطح 1 در سطح استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و دوره تربتی مربی سطح یک روخوانی و روان‌خوانی و دوره‌های آموزشی تجوید و مفاهیم برگزار شد.

captcha