شورای شهر شیراز ۵۰ میلیارد تومان هزینه بیمارستان موقوفه سرطان را تقبل کرد
کد خبر: 2893719
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

شورای شهر شیراز ۵۰ میلیارد تومان هزینه بیمارستان موقوفه سرطان را تقبل کرد

گروه سلامت: شورای اسلامی شهر شیراز ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۰ درصد هزینه‌های ساخت بیمارستان موقوفه سرطان جنوب کشور را متقبل و آن را در زمره مصوبات خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی‌اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس با اعلام این خبر گفت: شورای اسلامی شهر شیراز 10 درصد از هزینه ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور را که معادل 500 میلیارد ریال است متقبل شده و آن را در زمره مصوبات خود قرار داده است.

رامجردی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر شیراز عملیات خاکبرداری این بیمارستان را تقبل کرده و بنا شده رقم یاد شده را به مدت پنج سال در مصوبات خود لحاظ کند.

وی افزود: برای تأمین این میزان کمک، شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداران مناطق برای همکاری با مجمع خیرین تأمین سلامت به توافق رسیدند.

رامجردی بیان کرد: بیمارستان سرطان جنوب کشور به عنوان یکی از مراکز مورد نیاز در اولویت کمک‌های خداپسندانه خیرین فارس قرار گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس ادامه داد: برای احداث این بیمارستان 500 تختخوابی، پنج هزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده که تاکنون از سوی خیرین 25 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

رامجردی اضافه کرد: بیمارستان سرطان جنوب کشور در 80 هزار متر مربع، در مرکز آموزشی پیوند اعضای ابن سینا از طریق وقف جمعی و مشارکت‌های مردمی احداث می‌شود.

یادآوری می‌شود، طی سال جاری اوراق وقف برای کمک به ساخت این بیمارستان موقوفه به فروش رسیده است.

مطالب مرتبط
captcha