داعش خروج شهروندان از «رقه» سوریه را ممنوع کرد
کد خبر: 3446070
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

داعش خروج شهروندان از «رقه» سوریه را ممنوع کرد

گروه بین‌الملل: گروه تروریستی «داعش» برای دهمین روز متوالی با محاصره شهر «رقه» خروج اهالی از این شهر سوری را جز در حالت‌های نادر ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه «الوطن» سوریه به نقل از یک منبع در این شهر نوشت: با توجه به تصمیم داعش، خروج شهروندان از این شهر نیازمند نامه‌نگاری قبلی است.
همچنین داعش می‌خواهد اینترنت استان رقه را از روز پنجشنبه قطع کند.
این منبع گفت: علت این محاصره انتشار گزارش‌هایی درباره نفوذ گروه مسلح موسوم به «ارتش سوریه دموکراتیک» به شهر با هدف حمله به مقرهای داعش یا کسب اطلاعات از آن برای حمله هوایی نیروهای ائتلاف بین‌المللی است.
وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: هدف از این تصمیم حفظ اهالی شهر به عنوان سپر انسانی پس از اعلام افزایش حملات هوایی ائتلاف علیه داعش است.
این منبع ادامه داد: شهروندانی که قصد فرار از دست داعش را دارند همواره به طور مخفیانه به ترکیه می‌گریزند و سپس از آنجا به حلب بازمی‌گردند چون این تنها راه در برابر آنان است.
داعش 200 کودک را تیرباران کرد
گروه تروریستی داعش در اقدامی وحشیانه 200 کودک را تیرباران کرد.
فیلم منتشر شده بیانگر آن است که داعش این کودکان را به بهانه خودداری از پیوستن به این گروه تروریستی اعدام کرده است.
روزنامه «الرأی العام» کویت، تأکید کرد که در این فیلم، مکان این جنایت مشخص نیست و تنها جرم این کودکان این بود که با پیوستن به داعش مخالفت کرده بودند.
داعش 54 هزار حساب کاربری تویتر را هک کرد
هکرهای داعش 54 هزار حساب کاربری تویتر را که اکثر آن‌ها متعلق به عربستانی‌ها است، هک کردند.
گروه داعش جزئیات بیش از 54 هزار حساب کاربری تویتر را منتشر کرد و مدعی شد تیمی از این گروه به نام «خلافت سایبری» موفق شد برای گرفتن انتقام جنید حسین انگلیسی که هواپیمای بدون سرنشین انگلیسی او را کشته است، این حساب‌ها را هک کند.

 

captcha