بانوی ترکیه‌ای و شوق یادگیری قرآن در 66 سالگی
کد خبر: 3664414
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

بانوی ترکیه‌ای و شوق یادگیری قرآن در 66 سالگی

گروه بین‌الملل: حلیمه بایرام‌اوغلو، بانوی مسن ترکیه‌ای که سال‌ها از نعمت یادگیری قرآن محروم مانده است، اکنون با تمام توان برای دستیابی به هدفش تلاش می‌کند.

تلاش بانوی ترکیه‌ای برای یادگیری قرآن / در حال تکمیلبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ilkha.com، حلیمه بایرام‌اوغلو، 66 سال سن دارد و در شهر غازی‌عینتاب ترکیه زندگی می‌کند.

وی که در دوران کودکی و جوانی به دلیل شرایط اجتماعی کشورش فرصت مناسبی را برای یادگیری قرآن نیافته است، حال پس از گذشت سال‌ها با انگیزه و اشتیاق وافری سعی می‌کند که به آرزوی دیرینه‌اش یعنی یادگیری قرآن تحقق بخشد.

این بانوی ترکیه‌ای با بیان این که برای رسیدن به هدفش با تمام توان تلاش خواهد کرد، گفت: من 66 سال دارم و می‌خواهم که قرآن کریم را یاد بگیرم. همسرم به من می‌گوید که در این سن و سال رفتن به کلاس‌های قرآن برای تو دشوار است. نگرانی او را درک می‌کنم؛ اما اطمینان دارم که به امید خدا از عهده این کار می‌آیم. هنوز اول راه است؛ اما با تلاش و تمرین به هدفم خواهم رسید.

حلیمه بایرام‌اوغلو در بخشی از سخنانش با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های قرآنی، تصریح کرد: توانایی روخوانی قرآن آرزوی دیرینه‌ من است؛ اگر غیر از این بود اکنون با این علاقه و اشتیاق در کلاس‌های قرآنی حاضر نمی‌شدم.

وی گفت: از کسانی که این کلاس‌های قرآنی را تشکیل می‌دهند نهایت تشکر را دارم؛ زیرا این امکانات باعث می‌شود که تمامی اقشار جامعه فرصت فراگیری قرآن را داشته باشند/.

captcha