نمود قرآن در روابط و ضوابط زندگی استاد فاطمیان
کد خبر: 3664520
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
احمد ابوالقاسمی عنوان کرد:

نمود قرآن در روابط و ضوابط زندگی استاد فاطمیان

گروه جلسات و محافل: احمد ابوالقاسمی با بیان اینکه همه روابط و ضوابط استاد فاطمیان مطابق با قرآن انجام می‌شد، تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که ظاهرا قرآنی هستند ولی در زندگی آنها، قرآنی بودن، نمایان نیست، ولی آیات قرآن و احادیث سنت، در رفتار و زندگی استاد فاطمیان دیده می‌شد.

احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن و قاری بین‌المللی کشور با حضور در مراسم تشییع سیدمهدی فاطمیان، حافظ کل قرآن کریم که صبح روز جمعه، ۲۶ آبان، همزمان با سالروز درگذشت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) برپا شد، طی گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه خصایص اخلاقی مرحوم فاطمیان اظهار کرد: یکی از کسانی که ما از نزدیک دیدیم که زندگی‌اش مطابق با آیات قرآن بود، استاد سیدمهدی فاطمیان بود.

ابوالقاسمی ادامه داد: بنده معمولا استاد فاطمیان را در مسابقات و محافل می‌دیدم و آنچه در این دیدارهای کوتاه مشاهده کردم، نشان دهنده این بود که استاد فاطمیان شخصیتی منضبط و تربیت یافته مکتب قرآن بود.

مدیر رادیو قرآن با اشاره به اینکه همه روابط و ضوابط استاد فاطمیان مطابق با قرآن انجام می‌شد، تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که ظاهرا قرآنی هستند ولی در زندگی آنها، قرآنی بودن، نمایان نیست، ولی آیات قرآن و احادیث سنت، در رفتار و زندگی استاد فاطمیان دیده می‌شد.

مطالب مرتبط
captcha