دیدار دبیر کل نُجَباء با سفیر ایران در عراق
کد خبر: 3702036
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

دیدار دبیر کل نُجَباء با سفیر ایران در عراق

گروه بین‌الملل – شیخ اکرم الکعبی، دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء با ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق دیدار و گفتگو کرد.

 
دیدار دبیر کل نُجَباء با سفیر ایران در عراق
 
به گزارش ایکنا به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، شیخ اکرم الکعبی، طی ملاقاتی نوروزی با سردار سرتیپ ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار، ضمن بررسی تحولات امنیتی روز منطقه، درباره طرح‌های از بین بردن باقیمانده داعش در عراق و نیز تحرکات گروه‌های تروریستی در سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شیخ اکرم الکعبی با تاکید بر تجمیع تلاش‌های بین‌المللی برای نابودی تروریسم، اظهار داشت: باید پتانسیل‌های جهانی در کنار ایران، عراق و گروه‌های مقاومت در صدد از بین بردن دشمنان اسلام و حامیان مالی ــ تسلیحاتی آنان برآیند.

سردار مسجدی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از نقش تاثیرگذار نُجَباء در عراق و سوریه علیه جبهه باطل، گفت: اقدامات و رویکردهای مقاومت اسلامی نُجَباء موجب افتخار عراقی‌ها و حتی ایرانیان است.

وی در پایان، افزود: حمایت جمهوری اسلامی ایران از کشورهای منطقه ادامه خواهد داشت و به آنان در کشف توطئه دشمنان کمک خواهد کرد.
captcha