جشن اعیاد شعبانیه در آستان امامزاده حسین(ع) در قاب تصاویر
کد خبر: 3707269
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

جشن اعیاد شعبانیه در آستان امامزاده حسین(ع) در قاب تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ _ مراسم جشن اعیاد شعبانیه در شب میلاد حضرت امام حسین(ع) در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد.

جشن اعیاد شعبانیه در آستان امامزاده حسین(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در این مراسم که به همراه نماز مغرب و عشاء و با حضور مردم ولایی استان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مجیدی، معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه به ایراد سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام مجیدی گفت: اگر لااله الاالله میگوییم، یعنی با دوستان شما دوست و با دشمنان شما دشمنی میکنیم؛ دشمنان ما حتی درون خانواده ما نفوذ کرده اند باید خیلی مراقب باشیم که از مدار ولایت مداری خارج نشویم.
سیدمصطفی مجیدی معاون فرهنگی اوقاف گفت: برای خلقت افلاک یک بهانه ای دارد و آن این است که اگر وجود نبی نبود عالم و اگر علی نبود محمد و اگر زهرا نبود هیچکدام را خلق نمی کرد.
دشمنان رسول میگفتند تو ابتری این حدیث می‌گوید که نسلی که از پیامبر، علی(ع)، زهرا(س) هست که اگه نبود، دنیا نبود، بزرگترین موهبت خداوند به من و شما انسان همان اسلام عزیز است؛ اسلامی که رسول(ص)، علی(ع)، فاطمه(س) و نسل ایشان همه وجود خود را فدای اسلام کردند.
وی افزود: اگر خداوند دنیا را خلق می‌کرد و رسول(ص)، علی(ع) و زهرا(س) را خلق نمی کرد، دینش ناقص بود. زیرا خدا در غدیر خم دین را کامل کرد؛ پایه اسلام ولایت است. امام باقر(ع) فرموده است «اسلام 5 پایه دارد؛ خمس، زکات، نماز، روزه، حج و ولایت»، ولی هیچ یک از امور همچون ولایت سفارش نشده است.
لازم به ذکر است، پس از سخنرانی علی فرمانی، کربلایی سیدکمال فاضلی به مولودی خوانی پرداخت.

ولی عباسی

انتهای پیام

captcha