ثبت‌نام بیش از ۱۷ هزار نفر از استان مرکزی در سامانه سماح
کد خبر: 3756831
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

ثبت‌نام بیش از ۱۷ هزار نفر از استان مرکزی در سامانه سماح

گروه معارف - سرپرست حج و زیارت استان مرکزی از ثبت‌نام ۱۷ هزار و ۲۰۹ نفر تا به امروز در سامانه سماح در استان خبر داد.

ثبت‌نام بیش از 17 هزار نفر از مردم استان مرکزی در سامانه سماح

وحید اسکندری، سرپرست حج و زیارت استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، پیرامون اعزام مردم در پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: با توجه به اینکه متقاضیان اربعین در وهله اول باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند متاسفانه بعضی از شرکت‌ها و دفاتر خودسرانه برای ویزای عراق اقدام کردند که در این خصوص بازرسان به طور دائم در حال نظارت دفاتر و شرکت‌های زیارتی استان هستیم.
وی ادامه داد: از سوی سازمان حج و زیارت کشور نامه‌ای امروز صبح به سازمان‌های حج و زیارت استانی ابلاغ شده است مبنی بر اینکه با توجه به اینکه تمامی مجموعه‌های سازمان در این امر مهم شرکت می‌کنند باید اخذ روادید متقاضیان را حتما پیگیری کنند. بنابراین اخذ روادید از اهمیت بسیاری برخوردار است و متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه سماح نسبت به دریافت گذرنامه‌های خود اقدام کنند.
سرپرست حج و زیارت استان مرکزی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین ترافیک درخواست ویزای اربعین روبه افزایش است. به طوری که از 15 مهر‌ماه تاکنون 17 هزار و 209 نفر از استان در سامانه سماح ثبت نام نمودند و خواهشمندیم مردم هرچه سریع‌تر برای صدور روادید مراجعه کنند. صدور روادید 24 ساعته انجام می‌شود.
اسکندری گفت: از استان مرکزی سال گذشته نزدیک به 20 هزار نفر به طور قانونی در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کردند.
انتهای پیام

captcha