مراسم ۱۳ آبان‌ماه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود
کد خبر: 3758258
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

مراسم ۱۳ آبان‌ماه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرماندار خرم‌دره بر برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی ۱۳ آبان، همایش اربعین و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: دشمن به دنبال ترویج یأس و ناامیدی بین آحاد مختلف جامعه است.

دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره ظهر امروز، ‌یکم آبان‌ماه در جمع اعضای شورای اداری خرم‌دره بر برگزاری هر‌چه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان‌، همایش اربعین و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی ایران با همه توان در تلاش برای نا‌امید کردن مردم از نظام اسلامی هستند باید با اتحاد و انسجام توطئه‌ها و برنامه‌های شوم آنها را نقش بر آب کنیم.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری اربعین حسینی، عنوان کرد: در این مراسم بزرگ معنوی یک موکب از شهرستان خرم‌دره در عراق برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کشور عراق استقرار می‌یابد که امسال دومین حضور خادمین حضرت ابا‌عبدالله الحسین(ع) در این همایش بزرگ مسلمانان در این کشور است.
وی به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان توصیه کرد: باید توجه داشته باشند که مردم ولی نعمت ما هستند و برخورد مناسب با ارباب رجوع باعث رضایت‌مندی از دستگاه مطبوعه و همچنین مجموعه نظام اسلامی می‌شود بنابراین لازم است این رویه در سطح نهادها و ادارات شهرستان خرم دره با جدیت رعایت شود. 
فرماندار خرم‌دره در ادامه به دشمنی آمریکایی‌ها درادامه به وضع تحریم‌های ظالمانه بیشتر و خصومت بی‌حد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر حضور با انگیزه و با شکوه خانواده‌ها و مردم شریف در یوم‌الله 13 آبان به عنوان برگ زرین از تاریخ انقلاب اسلامی و در پاسخ کوبنده به یاوگویی‌های آمریکایی‌ها و دیگر دشمنان تاکید کرد.
محمدی اضافه کرد: افراد بر اساس نیازی که دارند به ادارات مراجعه می‌کنند و باید با سعه‌صدر پاسخگو بود و تا حد امکان مشکلات مراجعان را مرتفع کرد.
محمدی در ادامه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن از مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان خرم‌دره خواست همچون سال‌های گذشته حضوری پرشور و پرشکوه در مراسم راهپیمایی ‌دشمن‌شکن 22 بهمن امسال داشته و با این حضور آگاهانه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام سربلندمان، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر موجبات یأس دشمنان و شادی دوستان و همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند.
انتهای پیام
captcha