معلمان باید زمینه آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ انقلاب را فراهم کنند
کد خبر: 3758528
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

معلمان باید زمینه آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ انقلاب را فراهم کنند

گروه اجتماعی ـ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر با اشاره به اینکه آبان‌ماه کانون استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: معلمان باید زمینه آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ انقلاب را فراهم کنند.

آبان ماه کانون استکبارستیزی ملت ایران استبه گزارش ایکنا، از زنجان، کریم مسگر، جماعت معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر شامگاه دیروز، یکم آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های استقبال از 13 آبان، عنوان کرد: آبان‌ماه کانون حوادث گوناگونی در استکبارستیزی ملت ایران است.
وی با اشاره به وقایع مهم آبان‌ماه، اظهار کرد: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان سال 43، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 57 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 سه رویدار مهمی است که در هر کدام از این حوادث، گوشه‌ای از فداکاری‌های جوانان و دانش‌آموزان کشور را شاهد بوده‌ایم.
وی با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پاسخی کوبنده به زیاده خواهان جهان و پیامی روشن به امریکا و ایادی منطقه‌ای او خواهد بود.
وی با تأکید بر این که به نمایش گذاشتن شکوه و عزت انقلاب اسلامی و تبیین آرمان‌های انقلاب و امام راحل در مدارس از مهمترین اهداف برگزاری جشن‌های انقلاب است، ادامه داد: معاونین پرورشی و مربیان باید زمینه آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ انقلاب اسلامی و اهداف عالیه جمهوری اسلامی را در مدارس فراهم کنند.
انتهای پیام
captcha