استکبارستیزی اصل اساسی در جمهوری اسلامی ایران است/عده‌ای دنبال موج‌سواری بر مشکلات کشور هستند
کد خبر: 3758743
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

استکبارستیزی اصل اساسی در جمهوری اسلامی ایران است/عده‌ای دنبال موج‌سواری بر مشکلات کشور هستند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه عده‌ای دنبال موج‌سواری بر مشکلات کشور هستند، گفت: یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیزی است .

استکبارستیزی اصل اساسی در جمهوری اسلامی ایران است/عده‌ای دنبال موج‌سواری بر مشکلات کشور هستندبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خرم‌دره صبح امروز پنجشنبه ۳ آبان ماه در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان ماه با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، اظهار کرد: حضور در این راهپیمایی عظیم وظیفه انسانی هر فرد ایرانی و لبیک به ادامه راه شهداست.
این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما به ویژه مسئولان باید همواره قدردان خون شهدا باشیم، تصریح کرد: میزهای مسئولیتی که امروز به دست مسئولان ما رسیده همگی به واسطه خون شهداست .
این مسئول با تاکید بر اینکه مشکلات در هر کشوری وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در داخل و خارج از کشور در حال موج سواری و عقده گشایی از این مشکلات هستند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه حقوق بشری که در حال حاضر در سطح جهان اجرا می‌شود مورد قبول ما نیست، اظهار کرد: حقوق بشر فعلی حقوقی است که تنها حامی کشورهای قدرتمند بوده و کاری به کشورهای ضعیف ندارد.
این مسئول با اشاره به سکوت سازمان ملل در قبال جنایات صورت گرفته در یمن، اظهار کرد: اگر حقوق بشر به درستی اجرا می‌شد سازمان ملل تنها به صدور قطعنامه که در آن حتی این جنایات محکوم نمی‌شود، بسنده نمی‌کرد .
امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه والدین الگوی عملی فرزندان هستند، ادامه داد: والدین باید تلاش کنند به همراه فرزندان خود در راهپیمایی باشکوه سیزدهم آبان ماه حضور داشته باشند و پاسداری از انقلاب و آرمان‌های آن را به فرزندانشان بیاموزند.
وی با بیان اینکه دشمنان هیچگاه به فکر جنگ با ایران نخواهند افتاد، ادامه داد: ملت غیور ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی چنان ضربه شصتی به دشمنان نشان دادند که دشمن هیچگاه به فکر رویارویی مستقیم با کشورمان نخواهد افتاد.
وی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی جز اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان ملت‌های مستضعف جهان خواهد بود.
انتهای پیام
captcha