منفعت‌طلبی برخی رژیم‌ها عامل بحران قدس است
کد خبر: 3766701
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
عضو دفتر جنبش سیاسی فلسطین:

منفعت‌طلبی برخی رژیم‌ها عامل بحران قدس است

گروه بین‌الملل ـ عضو دفتر جنبش سیاسی فلسطین تاکید کرد: تصمیم‌گیری سران برخی رژیم‌های عربی براساس منافع شخصی، مسئله فلسطین و قدس شریف را با چالش جدی مواجه کرده است.

منفعت‌طلبی برخی رژیم‌های عربی عامل بحران قدس است
به گزارش ایکنا؛ ابوسعید المیناوی، عضو دفتر جنبش سیاسی فلسطین ضمن سخنانی در آیین افتتاحیه سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که امروز(سوم آذرماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: اقدام برخی کشورهای عربی در جهت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و پیمان‌نامه‌هایی که با اسرائیل امضا شده، امروز مسئله فلسطین و قدس را با چالشی جدی مواجه کرده است.

وی در ادامه وحدت را از اصول مورد تأکید قرآن دانست و گفت: خداوند متعال سرزمین فلسطین را مقدس دانسته و در سوره‌های متعددی در قرآن کریم تحت عناوین مختلف از این سرزمین یاد کرده است.

ابوسعید المیناوی در ادامه مقدس بودن سرزمین فلسطین از نظر دینی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی می‌تواند یک گذرگاه واقعی برای وحدت مسلمانان باشد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در پایان احیای مجد و عظمت قدس را دغدغه همه ساکنان فلسطین دانست و گفت: ما دفاع ایران و رهبر جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین را ارج می‌نهمیم و با دولت و ملت ایران در برابر تحریم‌های اقتصادی ایران همبستگی می‌کنیم.
انتهای پیام
captcha