پیشکسوتان دفاع مقدس جبهه مبارزاتی باشند
کد خبر: 3783451
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

پیشکسوتان دفاع مقدس جبهه مبارزاتی باشند

گروه فرهنگی ـ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان این‌که امروز صحنه نبرد عوض شده است و در این عوض شدن صحنه جنگ برخی‌ها به اشتباه می‌روند، گفت: هر یک از بازنشستگان سپاه باید یک جبهه مبارزاتی باشند.

sبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز سه‌شنبه، دوم بهمن در گردهمایی پیشکسوتان سپاه ناحیه خرم‌آباد که در حسینیه ثارالله خرم‏‌آباد برگزار شد، با ذکر این‌که هر کدام از بازنشستگان سپاه باید یک جبهه مبارزاتی باشند، اظهار کرد: بعد از چهل سال از انقلاب هنوز سنگینی بار روی دوش کسانی است که در گذشته زحمات فراوانی برای انقلاب کشیدند.
وی با ذکر این مطلب که امروز صحنه نبرد عوض شده است و در این عوض شدن صحنه جنگ برخی‌ها به اشتباه می‌روند، ادامه داد: امروز بازنشستگان ما کمترین توقعات را دارند؛ چراکه انقلاب را از خودشان می‌دانند.
درویشی با اشاره به این‌که دشمنان این ملت و انقلاب علیه ما روزانه توطئه کرده و سرمایه‌های فراوانی صرف می‌کنند، ادامه داد: بازنشستگان بدون منت برای انقلاب قدم برمی‌دارند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که امروز صحنه جنگ به جنگ فرهنگی فضای فتنه و جنگ نرم تبدیل شده است، اضافه کرد: نمونه قرآنی فتنه در زمان حضرت موسی(ع) بود تا جایی‌که مردم را خداپرست کرد اما شخصی به نام سامری فتنه کرد و مردم را از دین منحرف ساخت.
وی با گریزی به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: قبل از انقلاب ۶۰ هزار آمریکایی در کشور ما بودند اما انقلاب دست چپاول آمریکا را قطع کرد.
درویشی آرزوی اسلام را روی کار آمدن حکومت شیعی دانست و با ذکر این مطلب که در طول تاریخ حکومت شیعی مثل انقلاب اسلامی ایران به‌وجود نیامده است به حفظ تمامیت ارضی کشور در انقلاب اشاره کرد و افزود: در رژیم پهلوی مساحتی معادل سه میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر به معنای دیگر سه برابر ایران فعلی از کشور جدا شده اما در طول انقلاب که ۸۰ کشور بر علیه ایران بودند نتوانستند یک متر از خاک کشور را به یغما ببرند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که امروز موشک‌های سجیل و دوربرد لرزه بر اندام آمریکا و متحدان آن در منطقه انداخته است، اضافه کرد: اقتدار سپاه به‌گونه‌ای است که موشک‌های ساخت سپاه خاری در چشم دشمنان است.
ملتی که اقتدار ندارد محکوم به شکست است
وی با ذکر این مطلب که ملتی که اقتدار ندارد محکوم به شکست است، اضافه کرد: ایران اسلامی، داعش را در جایی که متولد شده بود خفه کرد.
درویشی با اشاره به این‌که فتنه‌ آینده به مراتب پیچیده‌تر و مشکل‌تر است، گفت: هدف ما از کمک به سوریه این است که آرمان ما که همان راه مقابله با اسرائیل است، تقویت شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که دشمن از قدرت دفاعی ما وحشت دارد، یادآور شد: آمریکا اعتراف دارد که موشک‌های نقطه‌زن سپاه ۲۲۰۰ کیلومتر برد دارند.
وی با ذکر این مطلب که دشمنان به‌دنبال کشاندن فکر جوامع به‌سمت اهداف مدنظر خود هستند، گفت: سخت‌ترین بار انقلاب بر دوش پاسداران و دلسوزان انقلاب بوده است در شرایط کنونی در مسیر ولایت و امامت تردید به دل راه ندهیم و با پشتیبانی از نظام با رصد دشمنان و حضور در صحنه پشتیبانی خود را تثبیت کنیم.

انتهای پیام

captcha