برگزاری نشست‌های «سبک زندگی فاطمی» ویژه بانوان طلبه لرستان
کد خبر: 3783479
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

برگزاری نشست‌های «سبک زندگی فاطمی» ویژه بانوان طلبه لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری سلسله نشست‌های «سبک زندگی فاطمی» ویژه بانوان طلبه استات خبر داد و گفت:‌ این نشست‌ها با هدف ترویج و نهادینه کردن سیره زندگانی حضرت فاطمه‌(س) به‌صورت متناوب در مدارس علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان سه‌شنبه، دوم بهمن در جمع خبرنگارن از برگزاری کارگاه «بانوان یاور نماز» ویژه طلاب بانو خبر داد و گفت: در این کارگاه آموزشی بانوان طلبه نماز یاور آموزش‌های لازم را برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در مدارس فرا گرفتند.
وی همچنین از برگزاری کارگاه «قرائت اذکار نماز‌» برای مربیان نهضت سوادآموزی خبر داد و افزود: در این کارگاه نیز طلاب آموزش‌های لازم را به مربیان سوادآموزی با هدف تصحیح قرائت صحیح اذکار نماز به سوادآموزان فرا گرفتند.
عزیزی با اشاره به این‌که سلسله نشست‌های «سبک زندگی فاطمی» با هدف ترویج و نهادینه کردن سیره زندگانی حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌صورت متناوب در مدارس علمبیه خواهران استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این نشست‌ها از ششم بهمن‌ماه جاری با حضور طلاب، اساتید و کادر علمی آموزشی مدارس علمیه برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که در این نشست‌ها اساتید و کارشناسان اعزامی حوزه از قم، فضائل حضرت زهرا(س) را برای طلاب بیان می‌کنند، اظهار کرد: این نشست‌ها در محورهای‌ عفاف و حجاب، ساده‌زیستی، ولایت‌مداری، همسرداری و انفاق و بخشش حضرت فاطمه‌زهرا(س)برای طلاب و اساتید بانوی مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان نهادینه‌سازی سبک زندگی فاطمی و برشمردن فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضرت فاطمه‌زهرا(س)، با عنوان رسالت‌های شخصیت زن مسلمان را از دیگر اهداف برگزاری این نشست‌ها برشمرد.

انتهای پیام

captcha