رشد فوق‌العاده کشور به برکت انقلاب اسلامی/ از وابستگی مطلق تا استقلال ۱۰۰ درصدی
کد خبر: 3786344
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

رشد فوق‌العاده کشور به برکت انقلاب اسلامی/ از وابستگی مطلق تا استقلال ۱۰۰ درصدی

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۴ دهه گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم به نحوی که از وابستگی ۱۰۰ درصد به استقلال ۱۰۰ درصدی رسیدیم، در این ۴ دهه از ذلت به مردمی عزتمند و با صلابت تبدیل شدیم و امروز جزو کشورهای پرافتخار دنیا در حوزه تکنولوژی و نانو تکنولوژی محسوب می‌شویم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمدابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، 12 بهمن‌ماه همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر در جلسه شورای اداری استان مرکزی در که در بیت تاریخی امام راحل در خمین برگزار شد، گفت: آمریکا و دیگر دولت‌های هم‌دستش برای ضربه زدن به انقلاب سرمایه‌گذاری کرده و هزینه‌های کلان پرداخت کردند اما مدیران انقلابی با جهاد شبانه‌روزی لحظه به لحظه در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی کردند.
وی تصریح کرد: در ۴ دهه گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم به نحوی که از وابستگی ۱۰۰ درصد به استقلال ۱۰۰ درصدی رسیدیم. در این ۴ دهه از ذلت به مردمی عزتمند و با صلابت تبدیل شدیم و امروز جزو کشورهای پرافتخار دنیا در حوزه تکنولوژی و نانو تکنولوژی محسوب می‌شویم.
وی تشریح کرد: دشمن با اجرایی کردن عملیات روانی قصد تخریب و تضعیف مردم ر دارد تا ملت کامشان از دستاوردهای انقلاب شیرین نباشد. دشمن تمام سیستم‌های تخصصی روز دنیا را به کار گرفته است تا دستاوردهای انقلاب را تخریب کنند خوشبختانه امروز رشد علمی به اوج رسیده است و همین موضوع دشمنان را مضطرب و نگران کرده است. در علم نانو امروز ایران از کشورهای اروپایی پیشی گرفته است و این دستاوردها برای ما ارزشمند و برای دشمنان نگران‌کننده است.
نماینده مردم خمین در خانه ملت با اشاره به پروژه جنگ اقتصادی از سوی دشمنان اظهار کرد: آمریکا برای تمام همسایگان، شرکت‌ها و کمپانی‌های اقتصادی و شبکه‌های مالی هزینه بسیار کرده است تا اخلال ایجاد کند، از سوی دیگر عوامل نفوذی و اجیر شده دشمن باعث اخلال می‌شود که نگرانی را ایجاد می‌کند. باید دست به دست هم دهیم و با اطلاع رسانی خوب از جنگ اقتصادی و آخرین حربه‌های دشمن عبور کنیم.
رضایی اضافه کرد: دشمن در همه زمینه‌ها شکست خورده و همه شکست‌های در منطقه را از چشم ایران می‌بیند و به واسطه همین عوامل بغض و کینه همه وجودش را گرفته است. از این رفتار آمریکایی‌ها تعجب نمی‌کنیم، آنان همواره شکست خورده و قطعاً در جنگ اقتصادی هم شکست می‌خورند. در این مقاطع خاص و بحرانی نباید اقشار مظلوم و مستضعف را فراموش کرد، مدیریت اقتصادی زمینه عبور از بحران اقتصادی را فراهم می‌کند.
حجت‌الاسلام سید‌علی حسینی‌پور، امام جمعه خمین ضمن خیر‌مقدم به حضار و تبریک فرا‌رسیدن ایام‌الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیهه به سوره مبارکه ابراهیم اشاره کرد و گفت: در این سوره مبارک به رسالت جهانی پیامبر اعظم و ماموریت حضرت موسی که فرمان هدایت قومشان از ظلمات به سمت نور دریافت کردند اشاره شده است.
وی با بیان اینکه خداوند بشریت را به روزهای خدایی و ایام الله سفارش می‌دهد، اظهار کرد: خداوند متعال برای عالم و بشریت نقشه راه تعریف کرده است که با حضرت آدم آغاز و با پیامبر رسید و پس از ایشان به ائمه و تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) رسید.
حسینی‌پور گفت: پیامبران وظیفه داشتند بشریت را از ظلمات رهایی دهند و این مهم را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. امام راحل نیز آمد و مردم و جامعه بشری آن روز را از ظلمات نجات داد امروز وظیفه ماست که از آن پاسداری کنیم.
وی از حضور نوجوانان و جوانان در صحنه تقدیر کرد و گفت: مسؤلان همگی دوران انقلاب را درک کردند اما حضور پرقدرت جوانان در صحنه که آن دوران را درک نکردند جای خوشحالی است. در زمان انقلاب جوانان آن دوران پابکار بودند و امروز جوانان ما کاری می‌کنند‌ کارستان. همه باید تلاش کنیم تا با قدرت از انقلاب حفاظت شود، همه به سهم خود باید از ارزش‌های انقلاب و اسلام پاسداری کرده و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کنیم.
انتهای پیام

captcha