نور و نوای کاروان انقلاب به شهر انار و انجیر رسید
کد خبر: 3788396
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

نور و نوای کاروان انقلاب به شهر انار و انجیر رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شهر سرسبز مهریز و دیار انار و انجیر در استان یزد امروز میزبان کاروان قرآنی انقلاب بود تا شاهد اجرای برنامه‌ از سوی اعضای این کاروان باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامى ايكنا؛ كاروان قرآنى انقلاب در هفدهمین روز از سفر خود به استان‌های مختلف کشور، چهارشنبه ۱۷ بهمن‌ماه به شهر مهریز واقع در استان يزد، ديار دارالمؤمنين وارد شد تا برنامه‌های قرآنی خود را در این استان اجرا کند.

نور و نوای کاروان انقلاب به شهر انار و انجیر رسید + عکس

کاروان قرآنی انقلاب در ابتدای ورود به شهرستان مهریز، در گلزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر شد تا به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کند، سپس برای اجرای محفل انس با قرآن راهی مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان شد.

نور و نوای کاروان انقلاب به شهر انار و انجیر رسید + عکس

در ابتدای این محفل قرآنی که با اجرای حمید عبیری، مجری رادیو قرآن و پخش مستقیم از این رادیو همراه بود. سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران پرداخت که تشویق حاضران را در پی داشت.

در ادامه، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز ضمن خوش‌امدگویی به کاروان قرآنی انقلاب و شرکت‌کنندگان در این محفل، حرکت بدیع این کاروان را تمجید کرد و گفت: در مناطقی مانند شهرستان‌ها و شهرهایی که از مراکز استان‌ها فاصله دارد، چنین برنامه‌هایی کمتر اجرا می‌شود، امروز به برکت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، این موهبت را شاهدیم و آن را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدواریم این حرکات قرآنی مستمر و فراگیر شود، زیرا اگر روح قرآن بر جامعه و مردم حاکم شود، بسیاری از رذیلت‌های اخلاقی و بزهکاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد. فرهنگ تلاوت و انس با قرآن در کنار توجه و عمل به معارف این کتاب الهی، همزمان باید مد نظر قرار گیرد.

نور و نوای کاروان انقلاب به شهر انار و انجیر رسید + عکس

در ادامه، اعضای گروه تواشيح «ولايت» شهرستان مهريز به اجرای اثری در مدح نبی مکرم اسلام(ص) پرداختند.

حسن ختام این محفل قرآنی، تلاوت جعفر فردی از آیات سوره مبارکه قصص بود که اجرای زیبای این قاری بین‌المللی تشویق حاضران را برانگیخت.

کاروان قرآنی انقلاب که از اولین روز بهمن‌ماه سفر خود را برای تبلیغ قرآن در کشور آغاز کرده بود، فردا ۱۸ بهمن‌ماه به شهرستان هزیره، آرامگاه حسن دانش از شهدای قرآنی فاجعه منا سفر می‌کند.

گزارش از محمدرضا رجبی

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha