عصر امروز؛ آئین افتتاحیه سی‌وششمین مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3802517
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
با حضور وزیر ارشاد شاهد خواهیم بود؛

عصر امروز؛ آئین افتتاحیه سی‌وششمین مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ آئین افتتاحیه سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عصر امروز، 21 فروردین‌ماه، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان کشوری و لشکری، جامعه قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود / آغاز رقابت رسمی نمایندگان قرآنی 62 کشور جهان در تهران

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مراسم افتتاحیه سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز، 21 فروردین‌ماه، در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 16 و با مراسم استقبال از شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود تا کشورمان به مدت پنج روز شاهد رقابت قاریان و حافظان قرآن و شرکت‌کنندگان در دیگر رشته‌های قرآنی در بخش‌های بانوان، بزرگسالان، دانش‌آموزان، روشندلان و طلاب علوم دینی باشد.
براساس اعلام ستاد خبری مسابقات، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید  از سوی «علیرضا رضایی»، رتبه اول دوره گذشته این مسابقات و سپس خیرمقدم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز می‌‌شود.
اجرای برنامه تواشیح گروه مدیحه‌سرایی «میعاد» و پخش نماهنگ همراه با ارائه گزارش درباره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از جمله بخش‌های آغازین این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن است.
همچنین میهمان‌ ویژه مراسم افتتاحیه سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، است که در این مراسم به ایراد سخن می‌پردازد.
در این مراسم 123 نفر از نخبگان قرآنی کشورهای مختلف جهان در بخش‌های بزرگسالان، روشندلان، دانش‌آموزان و بانوان حضور دارند و از ساعت 18 مرحله نهایی این دوره از مسابقات و فینال رقابت‌ها آغاز می‌شود و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

captcha