ضرورت سرمایه‌گذاری بر روی نابینایان از سنین پایه
کد خبر: 3803625
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

ضرورت سرمایه‌گذاری بر روی نابینایان از سنین پایه

گروه مسابقات ــ روشندل گیلانی حافظ کل قرآن بر ضرورت سرمایه‌گذاری بر روی نابینایان از سنین پایه تأکید کرد.

امیدرضا رحیمی، روشندل گیلانی حافظ کل قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با شرکت خود در مسابقات مختلف قرآن کریم اظهار کرد: بعد از مسابقات بین‌المللی سال گذشته، این فعالیت‌ها و پروسه آماده‌سازی خود را ادامه دادم و از مسابقه‌ای به مسابقه‌ای دیگر رفته و در اغلب مسابقات مختلف حضور پیدا کردم.
وی با بیان اینکه اصل، خواندن قرآن است، گفت: مسابقات مانند یک ایستگاه قطار و نیز ریلی برای مرور است. بنده به مرور خود ادامه دادم و سعی کردم قرائت خود را نیز بیشتر تقویت کنم و ضعف‌های آن را گرفته و صدای خود را بهتر کنم. در این مدت مرور حفظیات، قرائت و تقلید را بیشتر انجام دادم و توانستم در مسابقات اوقاف که بعد از مسابقات بین‌المللی سال گذشته برگزار شد، جزء ممتازان در رشته حفظ 20 جزء شوم و در مسابقات قوه قضائیه نیز در رشته حفظ کل قرآن در واپسین روزهای سال 97 مقام اول را کسب کردم.
رحیمی با اشاره به اینکه طی امسال در مسابقات اوقاف نیز شرکت خواهم کرد، افزود: با یاری خدا در سال‌های آینده نیز در رشته قرائت شرکت خواهم کرد. همچنین، مسابقات بهزیستی را نیز ادامه خواهم داد و در کل در هر مسابقه‌ای که مهم باشد، شرکت خواهم کرد. علت حضور بنده در مسابقات مختلف این است که بنده به رقابت و هیجان موجود در مسابقات علاقه دارم. از طرفی نیز حضور افراد در مسابقات مختلف باعث ایجاد دوستی‌ و رفاقت بیشتر می‌شود و این امر خیلی به این موضوع کمک می‌کند که روابط بین انسان‌ها از استان‌های مختلف و حتی خارج از کشور افزایش پیدا کند. مسابقه یک محرکی برای خواندن بیشتر قرآن است تا علاقه ما روز به روز به قرآن بیشتر شود.
وی در رابطه با با مسابقات بین‌المللی نابینایان نیز بیان کرد: تمامی نابینایان در اقصی‌نقاط جهان می‌توانند در این شرکت کنند و کشورهای مختلف نیز بر روی این مسابقات حساب باز کرده و کار می‌کنند. در این زمینه باید کم‌کم به سمت آماده‌سازی پایه و بچه‌های کم سن و سال روشندل حرکت کنیم تا بتوانیم ‌آن‌ها را برای سال‌های آینده آماد کنیم. در کل می‌توان اشاره کرد که مسابقات بین‌المللی می‌تواند در هر شرایطی برای جامعه هدف بسیار مناسب و مؤثر باشد.
انتهای پیام

captcha