مركز نوآوری و شكوفایی جهاد دانشگاهی فارس افتتاح شد
کد خبر: 3805949
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

مركز نوآوری و شكوفایی جهاد دانشگاهی فارس افتتاح شد

گروه اجتماعی ـ مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) فارس زیر مجموعه سازمان تجاری سازی فناوری اشتغال جهاد دانشگاهی، رسما افتتاح شد و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) و كرسی تعاون و كارآفرینی در سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فارس امروز، 3 اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی، مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) در مجتمع عدالت جهاددانشگاهی استان فارس برگزار شد.
اكبر زاهدیان‌نژاد، مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال فارغ‌التحصیلان جهاددانشگاهی فارس گفت: این مرکز اولین مرکز نوآوری و شکوفایی است که توسط جهاد دانشگاهی و با هدف کمک به توسعه کسب و کار و فناوری در استان فارس و شهر شیراز، راه‌اندازی شده است.
وی افزود: این مرکز به افرادی که کارآفرین هستند و ایده‌های جالبی در اختیار دارند، خدمات ویژه‌ای را نظیر خدمات مشاوره‌ای و آموزشی ارائه خواهد داد.
زاهدیان‌نژاد اضافه کرد: در این مرکز خدمات و فضایی در دسترس کارآفرینان مربی و تصحیلگر قرار می‌گیرد تا به نزدیک شدن ایده‌ها به تجاری‌سازی کمک شود.
وی با اشاره به اینکه این مرکز مختص استان فارس و شهرستان شیراز است، گفت: با افتتاح این مرکز نوآوری و شکوفایی اشتغال زایی در سطح وسیعی عملی خواهد بود.
مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه اکنون ظرفیت مرکز منش پذیرش 12 تیم است، گفت: تعداد اعضای تیم‌ها چهار نفر یا بیشتر است.
انتهای پیام

captcha