ایران؛ مهمان بازارچه خیریه بلغارستان
کد خبر: 3859941
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

ایران؛ مهمان بازارچه خیریه بلغارستان

گروه بین‌الملل ــ رایزن فرهنگی ایران در صوفیه از نمایش صنایع دستی ایران به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در بیست‌وپنجمین بازارچه بین‌المللی خیریه بلغارستان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حمیدرضا آزادی، رایزن فرهنگی ایران در صوفیه با اعلام این خبر، گفت: به همت رایزنی فرهنگی کشورمان و با همکاری سفارت ایران در بلغارستان، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای ایرانی در بیست‌وپنجمین بازارچه بین‌المللی خیریه بلغارستان روز یکشنبه، 10 آذرماه در جشنواره خیریه بلغارستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره همه ساله در آستانه سال نو میلادی با مشارکت نمایندگان سیاسی و فرهنگی کشورهای مختلف خارجی مقیم و مؤسسات بین‌‎المللی بلغارستان به مدت یک روز از سوی کلوپ بین‌المللی زنان صوفیه و با حمایت بازار خیریه و نمایشگاه بین‌المللی این شهر در محل دائمی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

آزادی ادامه داد: در این جشنواره، محصولات فرهنگی، سنتی، سوغات و همچنین غذا، دسرهای ملی، برنامه‌های متنوع موسیقی و هنرهای سنتی کشورهای مختلف با هدف کمک به نیازمندان، بی‌سرپرستان، درماندگان و معلولان ارائه می‌شود.

وی از همه ایرانیان مقیم و علاقه‌مندان به فرهنگ ایران زمین دعوت کرد ضمن بازدید از غرفه کشورمان که امسال طراحی متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است، طعم غذا، دسر و نوشیدنی‌های ایرانی را چشیده و صنایع دستی کم‌نظیر کشورمان را تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha