راه‌اندازی مهد قرآن مؤسسه نورالمهدی(عج) میناب
کد خبر: 4093719
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

راه‌اندازی مهد قرآن مؤسسه نورالمهدی(عج) میناب

مهد قرآن مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی(عج) محله امیرآباد شهر هشت‌بندی شهرستان میناب راه‌اندازی شد.

افتتاح مهدقرآنی در مؤسسه فرهنگی نورالمهدی(عج) مینابحجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی(عج) در گفت‌وگو با ایکنا از افتتاح مهد کودک قرآنی در مؤسسه در محله امیرآباد شهر هشت‌بندی خبر داد و گفت: به دلیل تقاضاهای مخاطبان به منظور بهره‌مندی فرزندان از دوره‌های آموزشی علوم قرآنی و آشنایی با سیره‌ اهل‌بیت(ع)، این مهدقرآن ویژه گروه سنی 4 تا 5 سال با محوریت آشنایی با الفبای قرآنی، واحدکارهای شعر و قصص قرآنی و آشنایی با مشاغل و فصول و ... راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: همچنین جلسه‌‌ای مشترک با حضور مصطفی کریمی‌زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت و دبیر اجرایی مسابقات شوق تلاوت و مربیان موسسه برگزار شد.

سهرابی با اشاره به اینکه مؤسسه نورالمهدی(عج) به عنوان مؤسسه فعال و معین ارشاد استان در اجرای طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا(ع» معرفی شد، افزود: در این جلسه که بازدید از برگزاری کلاس‌های متناسب با طرح چون حفظ و مفاهیم و سایر دوره‌های تقلیدی انجام گرفت، راهکارهایی پیرامون جذب حداکثری پسران و دختران گروه سنی 8 تا 15 سال به حضور در این طرح و ضرورت استعدادیابی و تقلید از قراء تحت نظارت اساتید با کمترین آسیب به حنجره و ایجاد زمینه‌های تشویقی مطرح شد.

مؤسسه فرهنگی نورالمهدی(عج) میناب

نخستین شعبه مؤسسه در توکهور هشت‌بندی و شعبه دوم مؤسسه در روستای امیرآباد هشت‌بندی میناب قرار دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۰۹۱۷۶۵۲۱۵۷۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha