شانس مساجد منچستر برای دریافت جایزه سلطنتی بریتانیا
کد خبر: 4122571
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

شانس مساجد منچستر برای دریافت جایزه سلطنتی بریتانیا

چهار مسجد منچستر به نخستین مساجد در بریتانیا تبدیل شده‌اند که برای جوانان مسلمان این شهر شانس دستیابی به جایزه «دوک ادینبرو» را فراهم کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از About Manchester، به هر کدام از مساجد مدینه و مسجد نیلی در روچدیل، مسجد خضرا در منچستر و مرکز اسلامی اروپا در اولدهام، 10250 پوند داده شده تا در سه سال آینده برای حدود 300 جوان مسلمان هزینه کنند.

شرکت‌کنندگان جوان بین 14 تا 24 سال، این شانس را خواهند داشت که استعدادهای جدید خود را کشف کنند، مهارت‌های خود را توسعه دهند و انعطاف‌پذیری و خودباوری خود را با تلاش برای دریافت جایزه تقویت کنند.

شهزاد امین، معتمد و رئیس بخش آموزش مسجد خضرا گفت: منطقه‌ای که ما در آن مستقر هستیم یکی از محروم‌ترین مناطق در انگلستان است، به این معنی که جوانان همیشه فرصت شرکت در چیزی مانند DofE را ندارند. ما می‌خواهیم با جایزه دوک ادینبرو استعداد جوانان دختر و پسر را توسعه داده و شکوفا کنیم.

جایزه دوک ادینبرو که معمولاً به اختصار DofE  نامیده می‌شود، یک برنامه جوایز و کمک مالی به جوانان است که در سال 1956 توسط شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرو(همسر ملکه الیزابت دوم) در بریتانیا تأسیس شد. این جوایز با هدف استعدادیابی و توسعه استعداد‌های نوجوانان و بزرگسالان جوان طراحی شده است.

انتهای پیام
captcha