برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کودکان از سوی دارالقرآن ودجا
کد خبر: 4147617
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
فراهانی خبر داد:

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کودکان از سوی دارالقرآن ودجا

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کودکان از سوی دارالقرآن وزارت دفاع و به میزبانی اداره عقیدتی ـ سیاسی سازمان توان خبر داد.

حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این خبر گفت: دوره تربیت مربی قرآن کودکان ویژه بانوان از سوی دارالقرآن وزارت دفاع و به میزبانی اداره عقیدتی ـ سیاسی سازمان توان (از زیرمجموعه‌های ودجا) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق طی بازه زمانی 14 تا 27 مرداد به صورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: ارائه گواهینامه حفظ جزء سی‌ام قرآن، دارا بودن گواهینامه کارورزی فصیح‌خوانی، مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی لیسانس و حداکثر سن ۴۰ سال از جمله شرایط عمومی و اختصاصی شرکت‌کنندگان در این دوره است.

فراهانی با تأکید بر اینکه ظرفیت ثبت‌نام در این دوره محدود است و اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند، بیان کرد: بانوان متقاضی تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق پیام‌رسان ایتا به آیدی  noormahd1402 @پیام ارسال کنند و پس از ثبت‌نام قطعی، کد ثبت‌نام دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha