آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات کنگره پژوهشگاه رویان اعلام شد
کد خبر: 4210943
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات کنگره پژوهشگاه رویان اعلام شد

بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و بیستمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی رویان شهریور ماه برگزار می‌شود و پژوهشگران تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند، مقالات خود را به این کنگره‌ها ارسال کنند.

15 اردیبهشت آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویانبه گزارش ایکنا، بیست و پنجمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و بیستمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی هفتم تا نهم شهریورماه ۱۴۰۳ توسط پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در تهران برگزار می‌شود.

تاکنون بیست و چهار دوره از این کنگره علمی - بین المللی که زمینه‌ساز پژوهش‌های مشترک علمی است با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفقیت انجام شده است.

دو کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و فناوری سلول‌های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به زبان فارسی با امتیاز بازآموزی خواهند بود و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقاله‌های علمی خود را تا نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از طریق پایگاه اینترنتی کنگره بین‌المللی رویان به نشانی https://royancongress.com به دبیرخانه این کنگره‌ها ارسال کنند.  پس از داوری نهایی چکیده مقاله‌ها، عناوین برگزیده تا ۱۵ تیرماه اعلام خواهد شد.

نشانی دبیرخانه این کنگره تهران، بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت)، انتهای خیابان بنی‌هاشم شمالی، خیابان حافظ شرقی، کوی رویان، پلاک ۱۳، واحد ۲ است و برای برقراری تماس تلفنی پژوهشگران می‌توانند با شماره‌های 02123562756 و 02123562178 تماس بگیرند. 

انتهای پیام
captcha