احتمال لغو برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 3741348
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

احتمال لغو برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان

گروه مسابقات ــ در حالی که پیش از این اعلام شده بود مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان شهریورماه امسال به میزبانی شهر مشهد برگزار می‌شود، اما جدیدترین خبرها حکایت از احتمال لغو این جشنواره دارد.

ابهام در برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ وضعیت مرحله کشوری بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان که پیش از این اعلام شده بود در شهریورماه برگزار می‌شود در ابهام قرار دارد.
علت ابهام در برگزاری جشنواره بیست‌وهشتم، شرایط اقتصادی که دامن‌گیر بسیاری از سازمان‌ها و نهادها شده، اعلام شده است و به احتمال زیاد هنوز هزینه‌های این جشنواره تأمین اعتبار نشده است تا در مورد برگزاری آن تصمیم‌گیری شود.
اواخر مردادماه و در گفت‌وگویی که مسئولان برگزارکننده این جشنواره با خبرنگار ایکنا داشتند از احتمال برگزاری جشنواره در شهریورماه و در مشهد خبر داده بودند، اما با وضعیت به وجود آمده، میزبانی شهر مشهد از مسابقات نیز تقریباً منتفی شده است.
البته جلسات برای برگزاری جشنواره ادامه دارد و موافقان، گزینه‌هایی همچون برگزاری مسابقات در شهر تهران برای کاهش هزینه‌ها را پیشنهاد داده‌اند.
با تمام این اوصاف و با توجه به خروجی‌های جلسات هماهنگی، این احتمال نیز وجود دارد که تا قبل از شروع ماه محرم، جشنواره در شهر تهران برگزار شود. در غیر این صورت باید منتظر منتفی شدن برگزاری جشنواره بیست و هشتم فرهنگیان باشیم.

انتهای پیام

captcha