پیام تبریک «محمد انجم‌شعاع» به «سیدمحمدجواد شوشتری»
کد خبر: 3728152
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

پیام تبریک «محمد انجم‌شعاع» به «سیدمحمدجواد شوشتری»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محمد انجم‌شعاع در پی انتصاب سرپرست جدید سازمان قرآنی دانشگاهیان و خبرگزاری ایکنا پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایکنا؛ در پی انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان و خبرگزاری ایکنا، محمد انجم‌شعاع، معاونت هماهنگی و نظارت راهبردی شورای توسعه فرهنگ قرآنی پیام تبریک صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است؛
«برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدمحمدجواد شوشتری
سلام علیکم
بدینوسیله انتصاب جنابعالی را به عنوان سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به محضرتان تبریک عرض می‌کنم.
جای تردیدی ندارم که این مجموعه بزرگ و اثرگذار در عرصه ملی و بین‌المللی در ادوار گذشته توانسته است در پیش‌برندگی، پیش‌روندگی و گسترش فرهنگ قرآنی کشور سهم بسزایی داشته باشد.
اگر چه روح حاکم بر هر رسانه، فضای ژورنالیستی است لکن انتظار می‌رود بر مبنای آموزه‌های قرآنی و وحیانی، وحدت و همدلی جامعه قرانی همراه با نقد اثرگذار و به‌دور از جریان‌سازی غیر سازنده می‌تواند توفیقات نظام توسعه فرهنگ قرآنی کشور و خاصه مدیران و مسئولان خدوم قرآنی کشور را در تحقق آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب(قدس سره) و رهبر معزز انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مضاعف سازد.
بر خود فرض می‌دانم، علاوه بر مؤسسان این مجموعه نورانی همچون استاد خاکی و نیز از تلاش‌های ارزشمند برادر ارجمند جناب آقای دکتر صابرفرزام در ارتقا و توسعه هدفمند سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور سپاسگزاری ‌نمایم.
محمد انجم شعاع، معاونت هماهنگی و نظارت راهبردی شورای توسعه فرهنگ قرآنی»
انتهای پیام

captcha