پیام تبریک «عباس سلیمی» در پی انتصاب سرپرست جدید ایکنا
کد خبر: 3728166
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

پیام تبریک «عباس سلیمی» در پی انتصاب سرپرست جدید ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ عباس سلیمی، خادم القرآن کریم در پیامی انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری به سرپرستی خبرگزاری قرآن را تبریک گفت.

به گزارش ایکنا؛ خادم القرآن، عباس سلیمی در پی انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری به سرپرستی سازمان قرآنی دانشگاهیان و خبرگزاری ایکنا، پیام تبریک خود را منتشر کرد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدمحمدجواد شوشتری دام عزه
با اهداء سلام و تحیت
ضمن عرض تبریک، انتصاب جنابعالی بعنوان سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، موفقیت آن برادر عزیز را در مأموریت جدید که از توفیقات بزرگ الهی بشمار می‌رود، از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و با تشکر فراوان و قدردانی از تلاش‌های خالصانه جناب آقای دکتر حمید صابرفرزام در طول تصدی این مسئولیت خطیر، تاییدات خداوند بزرگ را برای هر دو برادر عزیز و ارجمند از درگاه خداوند مهربان مسئلت می‌دارم.
اکنون که سکّان هدایت خبرگزاری قرآنی کشور در آغاز شانزدهمین سال حیات پربرکت آن به جنابعالی سپرده شده، فرصت مناسبی فراهم گشته تا به‌موازات اطلاع‌رسانی در زمینه اخبار و رویدادهای قرآنی و دینی سراسر کشور و حوزه بین‌الملل که از اهداف اصلی آن سازمان بشمار می‌رود، در دو محور اساسی دیگر از ماموریت‌های محوله نیز یعنی:
۱ - تلاش در جهت «مهجوریت‌زدایی از معارف قرآن کریم»
۲ - کمک به «ارتقاء فرهنگ عمومی با استفاده از مفاهیم قرآنی در زندگی روزمرّه»
برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرفته و در این دو مقوله، با احاله ماموریت به گروه خبری مرتبط و یا کارگروهی متشکل از کارشناسان مجرّب و دلسوز، دو مسئله یادشده را جدی‌تر تلقّی نمود و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که نقطه بلوغ انقلاب محسوب می‌شود به این سئوال پاسخ داد که خبرگزاری قرآنی در این دو زمینه چه اقداماتی را انجام داده و برنامه آن در دو مقطع میان‌مدت و بلند‌مدت آینده چیست؟
در همین راستا می‌توان از کلیه سازمان‌ها و نهادها و مؤسسات و ادارات قرآنی و سایر متولیان و دست‌اندرکاران ذی‌ربط در قالب سؤالاتی جویا شد که طی چهار دهه گذشته، برنامه‌ها و اقدامات آنان در مورد احیاء ارزش‌های قرآنی و به‌عبارت دیگر «ترویج سبک زندگی اسلامی با شاخص قرآنی» چه بوده و برای آینده چه اقداماتی را در دست انجام دارند؟
این تدبیر خبرگزاری قرآنی کشور به‌علاوه برگزاری نشست‌های تخصصی و میزگردهایی با حضور علماء و اساتید و اندیشمندان می‌تواند، ان شاءالله به نتایج کاربردی ارزشمندی منتهی شود.
از تصدیعی که به بهانه تبریک و آرزوی موفقیت عارض شد، عذرخواهم.
پانزدهم تیرماه سال ۱۳۹۷
خادم القرآن
عباس سلیمی

انتهای پیام

captcha