پیام تبریک دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن به سرپرست جدید ایکنا
کد خبر: 3729690
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

پیام تبریک دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن به سرپرست جدید ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور در پیامی انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری به سرپرستی سازمان فعالیـت‌هـای قرآنـی دانشـگاهیان کشـور و خبرگزاری ایکنا را تبریک گفت.

پیام تبریک دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن به سرپرست جدید ایکنا

به گزارش ایکنا به نقل از واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور در پیامی انتصاب سیدمحمدجواد شوشتری به سرپرستی سازمان فعالیـت‌هـای قرآنـی دانشـگاهیان کشـور و خبرگزاری بین‌المللی قرآن را به وی تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است؛
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدجواد شوشتری(زیدعزه)
سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و بـا احتـرام؛ بـدینوسـیله انتصـاب شایسـته جنابعالی را به عنوان سرپرست سازمان قرآنـی دانشـگاهیان کشـور و خبرگـزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
امید است در دوره تصدیگری جنابعالی، خبرگزاری قرآنـی ایکنـا بتوانـد نقـش مـوثری در همبستگی جامعه قرآنی و ترویج معارف در سطح جامعه ایفا نماید.
در پایان از تلاش‌های مجدانه برادر ارجمند جنـاب آقـای دکتـر فـرزام در دوره تصـدی ایـن مسئولیت قدردانی نموده و برای هر دو بزرگوار از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و توفیـق در خدمت به ساحت قرآن کریم را مسألت دارم.
سید مصطفی حسینی
دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور

انتهای پیام

captcha